.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قناعت: گلستان در حوزه اطلاع رسانی ضعیف است
 قناعت: گلستان در حوزه اطلاع رسانی ضعیف است

استاندار گلستان با بیان اینکه وضعیت استان در حوزه اطلاع رسانی ضعیف است، گفت: باید مباحث تاثیرگذار برای شفاف سازی اذهان مردم بیان شود.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، جواد قناعت بعدد از ظهر شنبه در نشست ستاد هدفمندی یارانه ها در استانداری با اشاره به بیانات رئیس جمهور مبنی بر اینکه با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها، زندگی مردم بهتر خواهد شد، گفت: با اجرای این
قانون شاهد کاهش مصرف، تورم، خشکاندن ریشه تورم و اجرای عدالت خواهیم بود.
وی با بیان اینکه با کارتی شدن سوخت، نظام سوخت کشور مدیریت و از قاچاق سوخت جلوگیری شد، گفت: ضرورت این طرح باید اجرا شود و نحوه چگونگی طرح باید جدی گرفته شود.

استاندار گلستان با اشاره به تغییر قیمت نان در یک ماه اخیر و واکنش مردم نسبت به این مسئله، افزود: با گران شدن نان، هیچ نوع اعتراض و تحصنی در شهرها از سوی مردم صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه مردم همراهی خوبی را با نظام دارند، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی نیز باید همکاری خوبی را با مردم داشته باشند.

قناعت با اشاره به تشکیل ستاد استانی هدفمندکردن یارانه ها در استان، افزود: از این پس باید اعضای ستاد به مسائل ریزتر نگاه کنند و از حالت کلی گویی خارج شوند.

وی با بیان اینکه بیان مطالب کوتاه بیشتر در بین مردم تاثیرگذار است، تاکید کرد: باید سعی شود هنرمندانه و به روز به مردم اطلاع رسانی شود.

استاندار گلستان خطاب به رئیس بانک کشاورزی استان گفت: بانک ها با همکاری ناجا، حفاظت های لازم را در این بخش انجام دهند و بانک ها نیز آئین نامه ها و ضوابط امنیتی را به خوبی اجرا کنند.

وی همچنین خواستار جلسه فوق العاده ای با حضور رئیس سازمان بازرگانی، مدیرکل اقتصاد و دارایی و مدیرکل دفتر حوزه استاندار در سه روز آیند شد وگفت: در این جلسه برای ذخیره سازی مجدد کالاهای مورد نظر تصمیم گیری شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.